System iKSORIS to przede wszystkim użyteczność, wydajność i komfort pracy. Kompleksowa obsługa rezerwacji i sprzedaży biletów w jednym, możliwość stworzenia własnej, niezależnej platformy rezerwacji i sprzedaży internetowej, pełny dostęp i podgląd aktualnych wydarzeń, automatyzacja procesu sprzedaży biletów – tak w skrócie można opisać nasze rozwiązanie. Przy pomocy zaawansowanych rozwiązań informatycznych udało się nam stworzyć łatwy w obsłudze program posiadający przyjazny i wygodny w użyciu interfejs graficzny, w którym proces rezerwacji i sprzedaży biletów cechuje duża automatyzacja wykonywanych czynności. Szerokie możliwości konfiguracyjne systemu oraz wachlarz dostępnych funkcji pozwalają odpowiednio dopasować nasze oprogramowanie do charakteru prowadzonej przez Klientów działalności.


Jakie podstawowe obszary w zakresie obsługi biletowej oferujemy?

  • sprzedaż biletów na miejsca numerowane i nienumerowane
  • tworzenie i edycja aktualnych i nadchodzących wydarzeń biletowanych
  • drukowanie pamiątkowych biletów za pomocą drukarek biletowych
  • obsługę rezerwacji i sprzedaży biletów w internecie i wsparcie szybkich płatności online
  • obsługę płatności bezgotówkowych w kasie (integracja z terminalami płatniczymi firmy FirstData Polcard)
  • zarządzanie rezerwacjami klientów indywidualnych i grupowych z mailową wysyłką potwierdzeń rezerwacji
  • sprzedaż karnetów, voucherów, abonamentów, wejściówek i towarów dostępnych w kasie biletowej
  • elektroniczną kontrolę biletów przy wejściu do obiektu na podstawie kodów kreskowych
  • sprzedaż biletów za pomocą samoobsługowych automatów biletowych

Co jeszcze możemy zaproponować?

  • narzędzia do organizacji pracy przewodników i edukatorów
  • moduł zarządzania powierzchniami, umożliwiający koordynację terminów oraz dostępności przestrzeni i sprzętu
  • doświadczoną i sprawnie działającą pomoc techniczną
  • dostępność pracowników działu wsparcia w dni robocze i weekendy
  • częste aktualizacje programu i jego stały rozwój
  • pełnowymiarowe szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i sprzętu
  • konsultacje przedwdrożeniowe, spotkanie i prezentację systemu

Największe korzyści płynące z wdrożenia systemu:

  • maksymalne usprawnienie pracy stanowisk kasowych
  • automatyczne wystawianie paragonów fiskalnych i faktur VAT
  • generowanie raportów kasowych, sprzedażowych, finansowych, frekwencji oraz rozliczeń organizowanych wydarzeń
  • brak opłat prowizyjnych od sprzedanych biletów z tytułu korzystania z oprogramowania
  • komunikacja z oprogramowaniem firm trzecich przez usługę WebService
  • możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: