Pełna obsługa rezerwacji oraz sprzedaży biletów, automatyzacja procesu sprzedaży biletów w kasach, możliwość stworzenia własnej, niezależnej platformy rezerwacji i sprzedaży internetowej, szeroki wachlarz dostępnych funkcji – tak w skrócie można opisać nasz system. iKSORIS to kompleksowe rozwiązanie biletowe, któremu zaufało już ponad 150 instytucji w Polsce. Uniwersalność naszego oprogramowania pozwala na jego łatwe wdrożenie i konfigurację niezależnie od charakteru czy skali prowadzonej działalności. System funkcjonuje zarówno w wielooddziałowych muzeach oraz największych teatrach, jak i w kameralnych ośrodkach kultury czy kinach lokalnych.


Jakie podstawowe obszary w zakresie obsługi biletowej oferujemy?

  • sprzedaż biletów na miejsca numerowane i nienumerowane
  • tworzenie i edycję aktualnych oraz nadchodzących wydarzeń biletowanych
  • drukowanie pamiątkowych biletów za pomocą drukarek biletowych
  • obsługę rezerwacji i sprzedaży biletów w internecie i wsparcie szybkich płatności online
  • obsługę płatności bezgotówkowych w kasie
  • zarządzanie rezerwacjami klientów indywidualnych i grupowych 
  • mailową wysyłkę potwierdzeń rezerwacji
  • sprzedaż karnetów, voucherów, abonamentów, wejściówek i towarów dostępnych w kasie biletowej
  • elektroniczną kontrolę biletów przy wejściu do obiektu na podstawie kodów kreskowych
  • sprzedaż biletów za pomocą samoobsługowych automatów biletowych


Co jeszcze możemy zaproponować?

  • narzędzia do organizacji pracy przewodników i edukatorów
  • moduł zarządzania powierzchniami, umożliwiający koordynację terminów i dostępności przestrzeni oraz sprzętu
  • doświadczoną i sprawnie działający dział wsparcia technicznego
  • dostępność pracowników działu wsparcia w dni robocze i weekendy
  • częste aktualizacje programu i jego stały rozwój
  • pełnowymiarowe szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i sprzętu
  • konsultacje przedwdrożeniowe, spotkanie i prezentację systemu


Największe korzyści płynące z wdrożenia systemu:

  • maksymalne usprawnienie pracy stanowisk kasowych
  • automatyczne wystawianie paragonów fiskalnych i faktur VAT
  • generowanie raportów kasowych, sprzedażowych, finansowych, frekwencji oraz rozliczeń organizowanych wydarzeń
  • brak opłat prowizyjnych od sprzedanych biletów z tytułu korzystania z oprogramowania
  • komunikacja z oprogramowaniem firm trzecich przez usługę WebService
  • możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: