iKSORIS to system rezerwacji i sprzedaży biletów, z którego korzystają obecnie największe instytucje kultury w Polsce. Wśród naszych klientów znajdują się teatry, muzea, agencje artystyczne, kina, filharmonie, muzea, obiekty turystyczne, centra nauki i obiekty sportowe. Pomagamy instytucjom kultury wdrażać nowoczesne strategie sprzedaży, dzięki którym mogą usprawniać procesy związane z obsługą klienta.
Aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:
Back-End Developer PHP
Kogo szukamy?
Back-End Developera PHP – osoby odpowiedzialnej za tworzenie aplikacji i serwisów internetowych oraz rozwój systemu iKSORIS.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość programowania obiektowego w technologii PHP
- znajomość relacyjnych baz danych (PostgreSQL, MySQL)
- znajomość Javascript/jQuery
- znajomość standardów z zakresu HTML5, CSS3, JSON
- znajomość architektury aplikacji WWW
- znajomość standardów z zakresu XHTML, HTML5, XML
- znajomość systemu kontroli wersji SVN oraz GIT
- umiejętność projektowania aplikacji klient-serwer opartych na Web Service, REST, JSON
- wykształcenie wyższego informatyczne lub studenci ostatnich lat studiów
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Co nas ucieszy?
- znajomość wzorców projektowych
- znajomość frameworków PHP
Co oferujemy w zamian?
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- czynny udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych instytucjom kultury
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT w dynamicznie rozwijającej się firmie
- kartę Multisport
Nie działamy na zasadach korporacyjnych – cenimy swobodną atmosferę oraz kreatywność!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
praca@iksoris.pl.
Specjalista ds. wsparcia klienta
Kogo szukamy?
Specjalisty ds. wsparcia klienta – osoby odpowiedzialnej za bezpośrednie oraz zdalne wsparcie osób pracujących w instytucjach kultury korzystających z systemu iKSORIS.
Twoje przyszłe obowiązki:
- szybka i efektywna pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników systemu iKSORIS
- udzielanie klientom porad dotyczących obsługi systemu i wsparcie w wykorzystywaniu nowych funkcji w systemie
- telefoniczne i e-mailowe prowadzenie konsultacji z klientem
- zarządzanie przydzielonymi zgłoszeniami klientów poprzez naszą platformę helpdesk, w tym zaangażowanie i dbanie o zrozumienie problemu oraz pilnowanie terminowości ich wykonania
- ścisła współpraca z klientem, mająca na celu pomoc w optymalizacji prowadzonych przez niego procesów sprzedażowych
- pomoc klientom w administrowaniu systemem, w zgodzie ze specyfiką ich działalności
- prowadzenie konsultacji po wdrożeniu i szkoleniu
- pisanie instrukcji oraz przygotowywanie innych materiałów edukacyjnych wspierających klientów w wykorzystywaniu funkcji dostępnych w systemie iKSORIS
Nasze wymagania:
- doświadczenie pracy w instytucji kultury lub innym miejscu prowadzącym sprzedaż biletów
- łatwość szybkiego uczenia się nowych systemów
- min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- otwartość na pogłębianie technicznej wiedzy
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji i budowania relacji z klientami
- asertywność i umiejętność proponowania alternatywnych sposobów rozwiązujących zgłaszany przez klienta problem
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość systemu iKSORIS lub innego oprogramowania służącego do sprzedaży biletów.
Wyślij nam swoje CV, jeśli:
- jesteś osobą komunikatywną, pozytywną i otwartą na ludzi
- potrafisz angażować się w swoje zadania, a rozmowa z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością
- jesteś kreatywny i lubisz dzielić się swoimi pomysłami
- świat kultury i sztuki w Polsce nie jest Ci obojętny i chciałbyś współtworzyć z nami nowoczesne rozwiązania dla tej branży
- spełniasz nasze wymagania, a obowiązki brzmią dla Ciebie jak wyzwania, które jesteś gotów podjąć
Co oferujemy w zamian?
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT w dynamicznie rozwijającej się firmie
- czynny udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych instytucjom kultury
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat
- wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- kartę Multisport
Nie działamy na zasadach korporacyjnych – cenimy swobodną atmosferę oraz kreatywność!