iKSORIS to system rezerwacji i sprzedaży biletów, z którego korzystają obecnie największe instytucje kultury w Polsce. Wśród naszych klientów znajdują się teatry, muzea, agencje artystyczne, kina, filharmonie, muzea, obiekty turystyczne, centra nauki i obiekty sportowe. Pomagamy instytucjom kultury wdrażać nowoczesne strategie sprzedaży, dzięki którym mogą usprawniać procesy związane z obsługą klienta.

Aktualnie poszukujemy osób na następujące stanowiska:


Specjalista ds. wsparcia klienta


Kogo szukamy?

Specjalisty ds. wsparcia klienta – osoby odpowiedzialnej za bezpośrednie oraz zdalne wsparcie osób pracujących w instytucjach kultury korzystających z systemu iKSORIS.

Twoje przyszłe obowiązki:
  • szybka i efektywna pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników systemu iKSORIS
  • udzielanie klientom porad dotyczących obsługi systemu i wsparcie w wykorzystywaniu nowych funkcji w systemie
  • telefoniczne i e-mailowe prowadzenie konsultacji z klientem
  • zarządzanie przydzielonymi zgłoszeniami klientów poprzez naszą platformę helpdesk, w tym zaangażowanie i dbanie o zrozumienie problemu oraz pilnowanie terminowości ich wykonania
  • ścisła współpraca z klientem, mająca na celu pomoc w optymalizacji prowadzonych przez niego procesów sprzedażowych
  • pomoc klientom w administrowaniu systemem, w zgodzie ze specyfiką ich działalności
  • prowadzenie konsultacji po wdrożeniu i szkoleniu
  • pisanie instrukcji oraz przygotowywanie innych materiałów edukacyjnych wspierających klientów w wykorzystywaniu funkcji dostępnych w systemie iKSORIS

Nasze wymagania:
  • doświadczenie pracy w instytucji kultury lub innym miejscu prowadzącym sprzedaż biletów
  • łatwość szybkiego uczenia się nowych systemów
  • min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
  • otwartość na pogłębianie technicznej wiedzy
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji i budowania relacji z klientami
  • asertywność i umiejętność proponowania alternatywnych sposobów rozwiązujących zgłaszany przez klienta problem
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość systemu iKSORIS lub innego oprogramowania służącego do sprzedaży biletów.

Wyślij nam swoje CV, jeśli:
  • jesteś osobą komunikatywną, pozytywną i otwartą na ludzi
  • potrafisz angażować się w swoje zadania, a rozmowa z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością
  • jesteś kreatywny i lubisz dzielić się swoimi pomysłami
  • świat kultury i sztuki w Polsce nie jest Ci obojętny i chciałbyś współtworzyć z nami nowoczesne rozwiązania dla tej branży
  • spełniasz nasze wymagania, a obowiązki brzmią dla Ciebie jak wyzwania, które jesteś gotów podjąć

Co oferujemy w zamian?
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • czynny udział w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych instytucjom kultury
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
  • kartę Multisport
  • dobrą kawę i smaczne przekąski

Nie działamy na zasadach korporacyjnych – cenimy swobodną atmosferę oraz kreatywność!

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: praca@iksoris.pl.

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: