Obsługa rezerwacji i sprzedaży biletów, automatyzacja procesu sprzedaży w kasach, możliwość stworzenia własnej strony biletowej do sprzedaży online, szeroki wachlarz dostępnych funkcji – tak w skrócie można opisać system iKSORIS. To kompleksowe rozwiązanie biletowe, któremu zaufało ponad 300 instytucji w Polsce.

Uniwersalność systemu pozwala na jego łatwe wdrożenie i konfigurację, niezależnie od charakteru czy skali prowadzonej działalności. Nasze oprogramowanie funkcjonuje zarówno w wielooddziałowych muzeach i największych teatrach, jak i w kameralnych ośrodkach kultury, a także w obiektach turystycznych i ogrodach zoologicznych.

Z powodzeniem wdrażamy też system w parkach wodnych i ośrodkach sportowo-rekreacyjnych, ponieważ jest on w pełni dostosowany do potrzeb branży basenowej w obszarze funkcjonalności przewidzianych dla rozwiązań ESOK.

Funkcje dostępne w systemie:

Gotowa platforma sprzedaży online
Ceny dynamiczne
Automatyczne zwroty biletów
Kody rabatowe (różne rodzaje)
Karty przedpłacone, vouchery
Karnety, abonamenty
Integracje z bileteriami
Integracje z kartami mieszkańca
Bilety łączone
Zarządzanie realizacją wydarzeń
Integracje sprzętowe



Jakie są największe korzyści z wdrożenia systemu?

  • maksymalne usprawnienie pracy kasjerów
  • automatyczne wystawianie paragonów fiskalnych i faktur
  • brak opłat prowizyjnych od sprzedanych biletów z tytułu korzystania z oprogramowania
  • generowanie raportów kasowych, sprzedażowych, finansowych, raportów frekwencji oraz rozliczeń organizowanych wydarzeń
  • możliwość integracji z programami finansowo-księgowymi
  • możliwość integracji z oprogramowaniem firm trzecich (karty mieszkańca, karty sportowe)

Co jeszcze możemy zaproponować?

  • konsultacje przedwdrożeniowe, spotkanie i prezentację systemu
  • doświadczony i sprawnie działający dział wsparcia technicznego
  • dostępność pracowników działu wsparcia w dni robocze i podczas weekendów
  • częste aktualizacje systemu i stały rozwój oprogramowania
  • kompleksowe szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania i sprzętu

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: