2013 26 września

WDROŻENIE W TEATRZE IM. W. BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU

Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu jest trzecim najstarszym teatrem dramatycznym w Polsce. Nasz program rezerwacji i obsługi klienta zastąpił dotychczasowy system kasowy. Funkcjonalność poprzedniego systemu była ograniczona, stąd decyzja skorzystania z usług naszej firmy.

2013 20 września

WDROŻENIE W TEATRZE DRAMATYCZNYM W WAŁBRZYCHU

Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu – kolejne miejsce, w którym nasz system zastąpił poprzedni program kasowy. Teatr powstał w 1964 roku, często wystawia swoje przedstawienia poza Wałbrzychem, bierze udział w licznych festiwalach. Spektakle Teatru im. Szaniawskiego były wielokrotnie nagradzane.

2013 7 września

WDROŻENIE W NOWO OTWARTYM CENTRUM NAUKI EXPERYMENT

Wdrożenie związane było z otwarciem Centrum Nauki EXPERYMENT w nowo wybudowanym, dużym i nowoczesnym obiektem w Gdyni. W ramach wdrożenia wyposażyliśmy stanowisko kasowe w sprzęt do sprzedaży biletów oraz moduł internetowy oraz zintegrowaliśmy system iKSORIS z urządzeniami kontroli dostępu, które były już zamontowane w strefie wejścia.

2013 5 września

WDROŻENIE W TEATRZE NOWYM IM. K. DEJMKA W ŁODZI

Jest to pierwsze wdrożenie programu iKSORIS w Łodzi. Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka istnieje od 1949 roku. Na jego deskach występował między innymi znany polski aktor i reżyser - Jan Machulski. Instytucja nie posiadała wcześniej żadnego systemu do rezerwacji i sprzedaży biletów. W ramach wdrożenia dostarczyliśmy sprzęt komputerowy do kasy i kontroli biletów, wraz z modułem internetowym.

2013 23 sierpnia

WDROŻENIE W FILHARMONII W OLSZTYNIE

Ruszyła sprzedaż biletów w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie. Wdrożenie nastąpiło w związku z budową nowej siedziby. Do filharmonii dostarczyliśmy program do obsługi sprzedaży biletów iKSORIS, który zastąpił inny system biletowy. Ciekawostką jest, że Filharmonia Warmińsko-Mazurska liczy aż 80 artystów muzyków, poza tym współpracuje bardzo często z chórami działającymi w Olsztynie.

2013 9 sierpnia

WDROŻENIE W FILHARMONII SUDECKIEJ W WAŁBRZYCHU

Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu to kolejne miejsce, w którym nastąpiło wdrożenie systemu rezerwacji i obsługi klienta iKSORIS. Instytucją aż przez 27 lat kierował jej założyciel – Józef Wiłkomirski. Filharmonia regularnie daje koncerty nie tylko w swojej siedzibie, ale także gościnnie w wielu miastach Polski, Francji, Włoch, Niemiec, Szwajcarii współpracując z wybitnymi artystami.

2013 2 sierpnia

WDROŻENIE W TRAFOSTACJI SZTUKI W SZCZECINIE

System iKSORIS został uruchomiony w nowo otwartym Centrum Sztuki Współczesnej TRAFO. To najmłodsze centrum sztuki współczesnej w Polsce. Niezwykła przestrzeń galerii, umożliwia artystom zróżnicowane działania wystawiennicze. Centrum promuje lokalnych oraz międzynarodowych artystów, organizuje działania w zakresie edukacji, wydaje katalogi i wspiera wymianę artystyczną.

2013 11 lipca

WDROŻENIE W SUWALSKIM OŚRODKU KULTURY

Ruszyła sprzedaż biletów w nowo powstałym Centrum Kultury w Suwałkach. Ośrodek powstał z połączenia zlikwidowanych jednostek: Regionalnego Ośrodka Kultury i Sztuki oraz Młodzieżowego Domu Kultury w Suwałkach. Wdrożenie składało się z dostawy sprzętu komputerowego, modułu internetowego oraz oprogramowania iKSORIS.

2013 20 czerwca

WDROŻENIE W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA W WARSZAWIE

Teatr Muzyczny Roma jest jednym z najważniejszych Klientów naszej firmy. Na wdrożenie składało się między innymi zainstalowanie modułu internetowego, który biorąc pod uwagę ilość miejsc na sali – blisko 1000 oraz liczbę osób odwiedzających teatr – do tej pory 3 miliony musi funkcjonować bez zarzutów. W Romie działa również sklep internetowy połączony ze sprzedażą biletów. Nasz system podpowiada osobie kupującej bilet konkretne gadżety przypisane do danego wydarzenia.

2013 14 czerwca

WDROŻENIE W BEMOWSKIM CENTRUM KULTURY W WARSZAWIE

Bemowskie Centrum Kultury m.st. Warszawy to kolejny ośrodek kultury korzystający z oprogramowania iKSORIS. System wspomógł sprzedaż biletów w kasie. Uruchomiliśmy również moduł internetowy usprawniający pracę centrum, które jest animatorem społeczności lokalnej, proponując jej wiele interesujących opcji spędzania czasu wolnego.

2013 24 maja

WDROŻENIE W MUZEUM W STARGARDZIE

Nasz system zagościł w zabytkowej Bastei. Wdrożenie składało się z dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania iKSORIS. Obecnie w bastei eksponuje się zbiory broni myśliwskiej oraz wystawy czasowe. Budowla jest jedną z trzech tego typu w Stargardzie, które są unikatem na całym Pomorzu. We wrześniu 2010 r. została uznana za pomnik historii.

2013 16 maja

WDROŻENIE W BIAŁOSTOCKIM OŚRODKU KULTURY

Białostocki Ośrodek Kultury posiada swoje kino, organizuje również koncerty. Każdego roku centrum obsługuje ponad 300 imprez, w których bierze udział średnio ponad 80 tys. osób. System iKSORIS, wraz z modułem internetowym ma za zadanie usprawnić pracę placówki.

2013 9 maja

WDROŻENIE W TARNOGÓRSKIM CENTRUM KULTURY

Tarnogórskie Centrum Kultury jest największym w powiecie ośrodkiem kultury. Wdrożenie składało się z wyposażenia stanowisk kasowych w sprzęt do sprzedaży i rezerwacji biletów oraz moduł internetowy. Z naszego systemu korzysta działające tam m.in. Kino Olbrzym oraz dwa teatry.

2013 19 kwietnia

WDROŻENIE W MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH W WARSZAWIE

System biletowy iKSORIS zagościł w największej inwestycji kulturalnej stolicy. Obecnie zwiedzać można jedną wystawę stałą oraz „nietuzinkowy” i nowoczesny budynek muzeum. W ramach wdrożenia w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie wyposażyliśmy stanowiska kasowe, w sprzęt komputerowy oraz moduł internetowy.

2013 18 lutego

URUCHOMIENIE INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY W TEATRZE POWSZECHNYM

Z naszą pomocą Teatr Powszechny w Warszawie uruchomił nową stronę www.powszechny.com i serwis biletowy. Usprawniło to pracę teatru, a kolejki w kasach stały się krótsze. Można wygodnie zarezerwować lub zakupić bilet na spektakl nie wychodząc z domu. Opracowaliśmy cały serwis internetowy na podstawie grafiki Klienta i zintegrowaliśmy z modułem internetowym w ramach wspólnego systemu CMS.

< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 >

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: